Merkpaspoort Creating Heroes

Creating Heroes

Van Bullsh!t naar Betekenis!

Marketingbureau voor helden

Creating Heroes is het marketingbureau voor helden. Net als ieder ander marketingbureau helpen wij klanten met de ontwikkeling van marketingconcepten, websites, huisstijlen, videomarketing, marketingstrategieën, infographics en dergelijke. Waarin onderscheiden wij ons van andere marketingbureaus? Wij werken uitsluitend voor bedrijven en organisaties die de drive hebben om positieve impact te creëren.

Kortom: wij zijn nét even anders dan andere marketingbureaus. Zo werken wij bijvoorbeeld niet met een art director en junior designers. Wij werken met sidekicks. Zij zijn actief op de achtergrond en bieden waarde aan de helden op de voorgrond, onze klanten.

In alles wat wij doen staan onze klanten (de helden) altijd centraal. Samen met hen bepalen we de ideale route naar maximale impact voor hun merk. We kijken naar wat zij nodig hebben om impact te creëren en welke kwaliteiten ervoor benodigd zijn. Wanneer wij deze kwaliteiten niet zelf in huis hebben, huren wij specialisten in met het benodigde specialisme uit ons directe netwerk.

De ideale route en benodigde kwaliteiten worden vertaald in een Hero-plan. Zo is het voor iedereen helder welke route wordt bewandeld en hoe wij helpen om de doelen te verwezenlijken. Op basis van dit Hero-plan stellen wij het ideale sidekickteam samen. In het team zijn ook specialisten vertegenwoordigd uit de Creating Heroes Hub. Dit zijn professionals die zijn aangesloten bij Creating Heroes vanuit hun specialisme.

Start van Creating Heroes

Eind 2016 begon het bij ondernemers Jeron Ponstijn, Patrick van Gurp en Freek Hogeboom te broeien. Alle drie waren destijds zelfstandig maar wilde graag meer bereiken. Niet zozeer met hun eigen onderneming, maar wel in de wereld. Als marketeers, met elk een eigen specialisme, merkten ze dat ze een bijdrage konden leveren aan het succes van bedrijven. Van sommige bedrijven kregen ze echter minder energie.

In de marketingwereld wordt in hun ogen veel bullshit geproduceerd met als enige doel verkopen. Een doorn in het oog voor Jeron, Patrick en Freek. Tijd voor verandering! Samen hebben zij plannen gesmeed om het anders aan te pakken. Er zijn erg veel uitdagingen in de wereld enerzijds en betekenisvolle bedrijven anderzijds die deze uitdagingen aangaan. Wanneer uitsluitend deze bedrijven positieve aandacht krijgen, groeien deze bedrijven, inspireren zij anderen én maken ze impact voor de samenleving. Patrick noemde tijdens een van de brainstormsessies deze bedrijven “echte helden”. Zo zijn heldenbedrijven en het merk Creating Heroes ontstaan.

Positionering

De positionering is de manier waarop de Creating Heroes zichzelf presenteert richting het publiek en de concurrenten, om daarmee een onderscheidende boodschap te verkondigen. De positionering bestaat uit verschillende onderdelen om dit verhaal zo krachtig mogelijk over te laten komen, om daarmee een voorkeur bij het publiek te bewerkstellen. 

Slogan: Van Bullsh!t naar Betekenis

De slogan is een korte slagzin die de kern van de boodschap van de Creating Heroes samenvat. Het dient om het oproepen van nieuwsgierigheid en/ of het verduidelijken van de boodschap.

Alineastatement

De alineastatement is het positioneringsverhaal van de Creating Heroes samengevat in één alinea. Het is de basis van alle communicatie en kan gebruikt worden in gesprekken en in biografieën.

Propositiepitch

De propositiepitch is het verhaal wat de potentiële koper overtuigt om met de Creating Heroes aan de slag te gaan. Het biedt de voordelen en de waarden die aansluiten bij de doelgroep. Daarmee levert het bewijslast en laat het de onderscheidende waarde zijn ten opzichte van andere partijen. De propositiepitch wordt gebruikt in verkoopgesprekken. 

Wat zijn helden?

Een held is een ondernemer of bedrijf dat de drive heeft om met positieve impact een verandering te verwezenlijken voor de samenleving. Hij gebruikt zijn krachten voor een goed doel. De ene held wil het heel graag anders aanpakken in ondernemersland, omdat hij van mening is dat een andere aanpak noodzakelijk is. De andere held creëert al positieve impact met heldendaden en wil nog meer positieve impact maken. Wat helden met elkaar gemeen hebben, is de motivatie om een verandering te bewerkstelligen. Zij doen dit om anderen te helpen. In onze communicatie gebruiken we ook het woord heldenbedrijf. Dit zijn bedrijven die positieve impact teweegbrengen.

Wanneer ben je nu precies die held?
Een vraag die ons vaak wordt gesteld. In onze ogen ben je een held wanneer je de drive hebt om positieve impact te creëren voor de samenleving. Die drive – de intrinsieke motivatie – is erg belangrijk en de motor die de gehele organisatie aandrijft.

3 heldentypes

Creating Heroes typeert drie verschillende heldentypes.

  1. Circulaire helden: Circulaire helden willen een verandering bewerkstelligen op het gebied van ecologie en circulariteit. Zij strijden voor de ontwikkeling van de circulaire economie, terugdringing van de CO2-uitstoot en pleiten voor het gezamenlijk tegengaan van klimaatverandering.
  2. Maatschappelijk helden: Helden die maatschappelijk verandering brengen binnen onze samenleving zijn maatschappelijke helden. Bijvoorbeeld het ontwikkelen van de inclusieve samenleving, het verbeteren van de gezondheid van de samenleving of het bestrijden van eenzaamheid en armoede.
  3. Klantgerichte helden: Misleiding tegengaan is een belangrijk onderdeel van het bestaansrecht van klantgerichte helden. Deze helden willen het verschil maken in de markt door ervoor te zorgen dat een goede, oprechte klantbehandeling normaal wordt. Des te beter we met klanten omgaan, des de groter de verandering dat mensen leren om op een fatsoenlijke en eerlijke manier met elkaar om te gaan.

Heroes-filosofie

‘Zo doen wij het hier’

Waar superheld Batman superheld Robin heeft als sidekick, kunnen onze helden rekenen op de sidekicks van Creating Heroes. Wij zijn helpers op de achtergrond en zorgen ervoor dat onze klanten, de heldenbedrijven, echte heldendaden kunnen verrichten.

Onze sidekicks zijn dus niet het belangrijkst, onze helden wel. Daarom staan in al onze communicatie-uitingen de helden centraal. Door hun verhaal te vertellen, wordt indirect het verhaal van ons bedrijf verteld.

Op onze website, flyers, banners en overige communicatie-uitingen zetten wij onze helden in. Het verhaal van de helden is belangrijk om te vertellen en daarom doen wij dat dan ook met veel plezier, enthousiasme en overtuiging.

In onze filosofie is het dan ook belangrijk dat we continu de verhoudingen duidelijk communiceren: Onze klanten zijn de helden, wij zijn enkel de sidekicks.

Waarom focussen wij ons op helden?

Wij geloven in helden met een echte heldenmissie en een aanbod van toffe producten en diensten. Hun
verhaal is het waard om te verspreiden, te delen en te laten groeien. Op deze wijze worden nog veel meer mensen enthousiast. De helden zijn naar onze mening de nieuwe steunpilaren van vandaag en de toekomst.

Hoe helpen wij de helden?

Wij helpen helden hun toffe producten en diensten succesvol in de markt te zetten. Hun verhaal staat centraal wanneer we samen vernieuwende strategieën, klantgerichte communicatie en concrete marketingplannen uitwerken.

Visie / missie

Visie

De visie is de kijk van Creating Heroes op de wereld. Hierin omschrijven we het droombeeld waar het publiek op aanhaakt.

De uitdagingen in de samenleving worden aangepakt door merken die zorgen voor positieve verandering!

Er zijn ontzettend veel uitdagingen in onze samenleving. Denk aan de klimaatverandering, uitputting van grondstoffen, vereenzaming van ouderen, grote verschillen tussen arm en rijk. Allemaal uitdagingen die onze samenleving echt raken. Wij geloven dat, om deze uitdagingen succesvol aan te pakken, we geen verplichtingen moeten opleggen aan consumenten, maar dat positieve verandering vanuit bedrijven worden aangejaagd.

Merken die producten en diensten ontwikkelen die consumenten beslist willen hebben én een gunstige verandering brengen in de samenleving. Wij zijn ervan overtuigd dat je alleen op deze manier de enorme uitdagingen het hoofd kunt bieden. Deze merken zijn de helden van onze samenleving. Ze zijn koplopers die enorme positieve impact maken voor onze samenleving. Het resultaat? Iedereen wordt gelukkiger: de aarde, de klant, het bedrijfsleven én de samenleving.

Missie

De missie is de grote opdracht van Creating Heroes. Het vertelt wat Creating Heroes te doen heeft in de wereld en geeft het bestaansrecht.

Ieder merk creëert positieve impact voor de samenleving!

Veranderingen in onze samenleving komen van merken. Wij geloven erin dat iedere organisatie een heldenmerk moet worden: Zij creëren positieve impact voor onze samenleving. Merken die negatieve impact maken gaan kapot, zij kunnen niet meer voortbestaan.

Als Creating Heroes bouwen wij heldenmerken en stimuleren wij heldenmerken om positieve impact te creëren en de kritische massa te bereiken. Daarvoor is er ook in de marketingwereld een enorme omslag nodig: Alles bullshit moet eruit en betekenis moet erin. Als merk moet je betekenis hebben voor de samenleving, anders doe je niet meer mee!

Daarmee worden de oplossingen van de helden gangbaar en hebben alle slechte producten en diensten geen bestaansrecht meer.

Doe jij meer met onze missie?

Routekaart

In de routekaart schetsen we de route om de missie van Creating Heroes te bereiken.

Kernwaarden

De kernwaarden zijn de niet-onderhandelbare principes en overtuigingen van Creating Heroes. Die principes en overtuigingen geven aan wat Creating Heroes echt van wezenlijk belang vindt en geven richting aan de keuzes die gemaakt worden. Het is daarmee de basis voor het gedrag van het merk.

1. Krachten verbinden door co-creëren

Samen met onze helden, hub-members en onze eigen krachten creëren wij meerwaarde. Wij geloven dat voor elk heldenproject een specifiek samengesteld team nodig is om tot het grote doel te komen. Daarom geloven wij in co-creëren.

2. Aanjagen van de nieuwe economie

Wij geloven in de nieuwe economie waarin vooral bedrijven met een diepere betekenis de dienst uitmaken. Met alles wat wij doen jagen wij de nieuwe economie aan en stimuleren we bedrijven om vanuit diepere betekenis te werken.

3. Aan de slag!

In de wereld van de nieuwe economie wordt tot nu toe veel gezegd en weinig gedaan. Daarom stimuleren wij bedrijven om daadwerkelijk stapsgewijs actie te ondernemen. Daarom maken wij bewust geen grote plannen, maar juist korte, concrete plannen gericht op actie.

4. Positief en enthousiast

Wij zijn van mening dat nog té vaak met het betuttelende vingertje wordt gewezen om mensen te bewegen van diepere betekenis te zijn. Wij geloven hier niet in, wel in het positief stimuleren van bedrijven en mensen om te veranderen. Met enthousiasme zorgen wij ervoor dat wij onze missie gaan volbrengen.

Heldenkrachten

De heldenkrachten zijn de competenties, specifieke kennis en/ of ervaring die Creating Heroes bezit om de missie te bereiken. De heldenkrachten vormen de basis waarmee Creating Heroes de missie aangaat.

1. Positief Kritisch

Om de kritische massa te bereiken, is ontwikkeling belangrijk. Daarom geloven wij in een positief kritische houding. Wij durven K-vragen te stellen. Dit doen we niet om klanten te ontmoedigen, maar juist om klanten sterker te maken en om erachter te komen waar precies de meeste groei haalbaar is. Hierdoor gaan onze klanten altijd vooruit!

2. Denken vanuit de klant

Wij nemen in onze werkwijze de (eind)gebruiker altijd als uitgangspunt. Welke voordelen biedt de oplossing van onze held voor de eindgebruiker? Argumenten als duurzaamheid zijn niet leidend

3. Creativiteit

Bij Creating Heroes staat creativiteit hoog in het vaandel. Het is een element van onschatbare waarde voor het creëren van impact van onze helden.

4. Kennis delen

Kennis is een belangrijk aandachtspunt bij het bereiken van onze missie. Daarom delen wij graag onze kennis met behulp van interviews, video’s, artikelen, boeken en dergelijke.

5. Helden

Onze eigen helden zijn onze kracht. Wij geloven in de toegevoegde waarde van onze helden en in ons concept.

6. Storytelling

Als bureau geloven wij sterk in storytelling als strategisch middel voor marketing. Het unieke verhaal van onze klanten verdient de aandacht. Daarom staat in onze werkwijze storytelling altijd centraal. Wij zien storytelling niet als een product of dienst. Het is de rode draad die alle activiteiten met elkaar verbindt.

Merktaal

In onze communicatie staan altijd onze helden centraal. Hiermee willen wij bedrijven inspireren om vanuit een diepere betekenis te werken.

Wij staan voor een nieuwe wereld, een nieuwe economie waarin vooral bedrijven met een diepere betekenis de dienst uitmaken. Vaak noemen bedrijven dat duurzaamheid. Wij kiezen er bewust voor om niet het woord ‘duurzaamheid’ te gebruiken, omdat het een leeg begrip is geworden.
We communiceren over duurzaamheid zonder het woord te gebruiken.

Belangrijke woorden:

  • Helden: Dit zijn onze klanten. De bedrijven die de drive hebben om een verandering te bewerkstelligen. Wanneer wij helden worden genoemd, geven wij op een leuke manier aan dat we ‘slechts’ sidekicks zijn.
  • Sidekick: Onze medewerkers zijn de sidekicks. Zij zijn helpers op de achtergrond en zorgen ervoor dat onze klanten, de heldenbedrijven, echte heldendaden kunnen verrichten.
  • Klantvoordelen: De klantvoordelen staan voorop. Daarom is het kijken vanuit de klant essentieel!
  • Positieve Impact: Bedrijven dienen te streven naar het maken van positieve impact. Voor ons is dit een essentiële term om te gebruiken in onze communicatie.
  • (Diepere) betekenis: Bedrijven zijn veel meer dan enkele vehikels die winst behoren te maken voor aandeelhouders. Wij geloven dat alleen nog die bedrijven kunnen blijven bestaan die vanuit meervoudige waardecreatie opereren. Wij noemen dit werken vanuit diepere betekenis
  • Slechte producten en diensten: Heldenbedrijven willen met hun producten en diensten strijden tegen slechte producten en diensten. Dit willen we (op een positieve manier) graag benadrukken.
  • Positieve Alternatieven: Helden bieden positieve alternatieven voor slechte producten en diensten en streven ernaar om deze producten/diensten gangbaar te maken en daarmee impact te creëren.
  • Gevestigde orde: Bestaande bedrijven met ‘oude’ gedachtes zijn de gevestigde orde. Zij willen puur winst maken ter zelfverrijking zonder (enige) maatschappelijke verantwoordelijkheid. Het zijn de ‘vijanden’ van onze helden.

Verboden woorden:

  • Duurzaamheid: Dit is intussen een hol begrip geworden in de samenleving. Het wordt te pas en te onpas door iedereen gebruikt. Wij kiezen ervoor het woord niet te gebruiken!
  • Wereld verbeteren: We willen graag samen met onze helden de wereld verbeteren. Deze woordencombinatie heeft een ‘geitenwollen sokken’-lading, daarom kiezen wij ervoor het niet te gebruiken.
  • Groen: In de branche waarin wij ons begeven is het woord groen erg gangbaar. In een bepaalde context kan het een knuffelgehalte krijgen. Hierdoor geven we er de voorkeur aan om het niet te gebruiken in een dergelijke context.
  • Activisme: Wij geloven dat helden de markten waarin zij opereren kunnen veranderen met positiviteit. Met activisme bereik je niets, met slim ondernemerschap wel!
  • Moeten: Consumenten moeten niks. Wijzen met het betuttelende vingertje heeft een averechts effect. Door echt goede en verstandige alternatieven te bieden, moeten consumenten niets en kunnen ze zelf kiezen voor positieve alternatieven.

Definities van belangrijke termen

Er zijn vele definities en uitleggen van termen als visie en missie. Voor veel ondernemers is het verwarrend, want wat betekent het nu? In onze ogen gaat het er vaak over hoe je het gebruikt. Daarom geven we hieronder onze definities van de termen binnen de merkidentiteit. Het gaat hier dan ook om de verbanden tussen de termen, want de verschillende onderdelen bij elkaar maken de identiteit compleet.

Visie
Als we kijken naar de oorspronkelijk betekenis van het woord visie, dan komt het neer op een droomverschijning, een visioen. Later werd het ook verbasterd naar het zien of de kijk van bijvoorbeeld een expert. Dan praten we over de visie op iets hebben. Als we dit vertalen naar de visie van je merk, dan gaat het over de kijk van je merk op de wereld. Je beschrijf letterlijk het droombeeld van je merk, zoals jullie het in de toekomst zien gebeuren. Zie het als een kernideologie wat voor je merk leidend is. Met je visie geef je dan ook een droombeeld, waar het publiek zich aan kan vasthouden.

Missie
Bij de missie zijn we ook teruggegaan naar de basis, de etymologische betekenis van het woorden. Missie staat voor een speciale opdracht, zoals in vroegere tijden katholieken op bekeringsmissie werden gezet. Het is daarmee een officiële opdracht. De missie van je merk is dan ook de speciale opdracht van je merk in de wereld. En de wereld kun je ook klein zien: Het kan de markt zijn waarin je je begeeft of de directe omgeving waar je gevestigd bent. De missie is de grote speciale opdracht van je merk, met die grote opdracht heeft je merk bestaansrecht en maatschappelijke betekenis.

De missie is daarom de concretisering van het droombeeld vanuit de visie. De rol van de missie is om als kompas te dienen. Het is de opdracht die voor zowel de interne organisatie als de fans richting geeft.

Kernwaarden
Om de definitie van kernwaarden te vinden, zijn we teruggegaan naar de etymologische betekenis van de term waarde. Waarde staat naast ergens een prijs aan geven voor belang. Wat is van wezenlijk belang? En dat is waar kernwaarden voor je merk ook omdraait. Het gaat over de niet-onderhandelbare principes en overtuigingen van je merk. Die principes en overtuigingen geven aan wat je merk echt van wezenlijk belang vindt en geven richting aan de keuze die je maakt als merk. Denk maar aan wat volgens jouw merk waar of niet waar is, of wat je merk mooi en niet mooi vindt. De kernwaarden vatten die vragen samen.

De rol van de kernwaarden zijn dat het de merkidentiteit samenvat. Het gaat daarbij niet om de toekomst of om wat komen gaat, het gaat om wat je merk nu is en waarvoor het nu staat. Deze kernwaarden zeggen alles waar een organisatie voor staat en waar klanten en medewerkers zich in kunnen vinden. Door gedeelde waarden te hebben ontstaat er bij zowel je klanten als medewerkers het juiste gedrag.

Heldenkrachten
Elke held zet zijn krachten in voor het bestrijden van hun hogere doel, oftewel het bereiken van de missie. De striphelden Batman en Superman zetten hun speciale heldenkrachten in om de wereld te redden, allebei op hun eigen manier. Zo bezit ook ieder merk heldenkrachten die zij inzetten om hun missie te bereiken. Het zijn specifieke en unieke krachten van je merk die bij je passen om je missie te bereiken.
De heldenkrachten zijn daarmee competenties, specifieke kennis of ervaring die jouw merk een license to operate geeft. De heldenkrachten zijn enerzijds logisch, omdat het bij je missie past en anderzijds is het de onderscheidende kracht ten opzichte van je concurrenten. De heldenkrachten geven je voorsprong. Het is het talent van je merk.

Creating Heroes Hub

Creating Heroes is een initiatief dat niet exclusief van de huidige oprichters is. Wat ons betreft is een positieve beweging met uiteindelijk een wereldwijde verspreiding voor maximale positieve impact. Jij bent Creating Heroes, wij zijn Creating Heroes!

Hub-members
Om die reden werken wij graag met specialisten die hetzelfde denken zoals wij. Hub-members zijn specialisten binnen een specifiek vakgebied die wij daar waar nodig inzetten voor onze opdrachten. Zij dragen dezelfde waarden uit als Creating Heroes en maken ook écht deel uit van de organisatie.

Maximaal 9 sidekicks per hub
Wij geloven dat kleine specialistische teams het beste helden kunnen ondersteunen in hun strijd voor positieve impact. Daarom kiezen wij ervoor dat een hub maximaal uit 9 sidekicks mag bestaan. Dit is een maximaal aantal ter bevordering van een goede samenwerking.

Bij een verdere groei, richten we een nieuwe hub op. Op deze manier kunnen wij nog meer helden gericht helpen. Wij weten dat klanten het belangrijk vinden om persoonlijke relaties aan te gaan. Daarom vinden wij de oprichting van regionale hubs nóg belangrijker zodat iedere hub een eigen persoonlijk netwerk opbouwt, met de kracht van een landelijk netwerk aan specialisten.

Regionale Hubs
Om onze missie te kunnen volbrengen, is één hub in Apeldoorn niet voldoende. Wij streven landelijk naar meerdere regionale hubs die worden bestierd door gepassioneerde marketingteams, zodat helden in heel Nederland goed geholpen kunnen worden met impact creëren voor de samenleving.

Hoe wij onze gedragen

Wij zijn de sidekicks. Dat wil zeggen: We staan naast onze klanten om hén te helpen impact te maken. Zo gedragen wij ons ook. De klant staat centraal en krijgt wat het van ons nodig heeft, niet wat het vraagt.

We gaan altijd om de klant te helpen. We snijden onszelf liever in de vingers, dan dat we iets slechts opleveren. De vraag die we altijd stellen is: hoe kunnen we met wat we vandaag doen ervoor zorgen dat we een klant voor het hele leven hebben?

We gaan een echte relatie aan met onze helden. Zie het als een liefdesrelatie, maar dan in zakelijke vorm. Bij alle gebeurtenissen, gedragen wij ons ook zo. Is er iemand geslaagd? Dan sturen we een kaartje. Is er iemand ziek? Sturen wij een fruitmand. En ga zo maar door.

De relatie is de kern van wij wij zijn. Door deze relatie geloven wij dat we op lange termijn succesvoller zijn. En vooral: Het is veel leuker om een echte relatie met je klanten te hebben, dan alleen een geldelijke.

Hoe wij onze gedragen

Sidekicks zijn er in alle soorten en maten. Wij werken graag samen met zoveel mogelijk specialisten die ons helpen om de missie ‘Alleen nog maar heldenbedrijven die positieve impact creëren’ te bereiken. De samenwerkingsverbanden kunnen zowel in loondienst als op freelancebasis zijn. In de samenwerking met onze sidekicks vinden we het volgende belangrijk:

Iedereen is gelijk
Hoewel de een werkgever is en de ander medewerker, beschouwen wij iedereen gelijk.
Zo gedragen wij ons dan ook in de samenwerking.

Secundaire voorwaarden
Iedere sidekick behoort optimaal te kunnen blijven presteren. Daarom vinden wij het belangrijk dat om de volgende voorwaarden met elkaar te bespreken:

  • Iedereen kan op ieder moment chocola komen halen, want van chocola wordt je gelukkig 🙂
  • Maandelijks hebben we een sportochtend met elkaar, om fit te blijven én om een team met elkaar te bouwen
  • Minstens elk halfjaar organiseren we een ‘Creating Heroes ExtraVaganza’
  • Iedere sidekick heeft zijn/haar rust nodig, daarom stimuleren wij elke sidekick om jaarlijkse minimaal 4 weken vakantie te nemen.

Styleguide

Kleuren

Rood

vermilion hero-red

CMYK |  0 / 90 / 100 / 0
RGB | 230 / 51 / 18
HEX |  #E63312

Oranje

vivid-orange/ hero-orange

CMYK | 0 / 42 / 100 / 0
RGB | 255 / 161 / 0
HEX | #FFA100

Groen

spring green/ hero-green

CMYK | 67 / 0 / 59 / 0
RGB | 18 / 230 / 157
HEX | #12E69D

Blauw

vivid sky blue/ hero-blue

CMYK | 71 / 0 / 9 / 0
RGB | 18 / 197 / 230
HEX | #12C5E6

Grijs

outer space hero-grey

CMYK | 0 / 0 / 0 / 85
RGB | 74 / 74 / 73
HEX | #4A4A49

Zwart

rich black/ hero-black

CMYK | 100 / 90 / 47 / 80
RGB | 0 / 0 / 34
HEX | #000022

Wit

 hero-white

CMYK | 0 / 0 / 0 / 0
RGB | 255 / 255 / 255
HEX | #FFFFFF